Härjad

Vilken bakisdag det blev..

Vaknade relativt sent. Slappade i soffan och hoppades på bättre tider när plötsligt telefonen ringer och kusin med fru och kusinbarnen bjuder in sig för att komma och titta på kissongarna. Då fick jag eld i baken och skyndade mig att väcka upp den trasiga transan som låg i sängen på övervåningen. Rafsade ihop allt som låg utspritt, snabbdammsugade och försökte få hemmet att se ut som något beboeligt. Jag tror jag lyckades lura dem..

Mina kusinbarn är härliga men mer vilda än tama.. de satt inte still i mer än en minut förrän jag hittade en barnkanal som de kunde titta på. Nu har orkanen av barn och kusiner åkt sin väg och jag måste säga att jag uppskattar lugnet.

Ikväll ska jag iväg till pappa på lite fika.. ska bli trevligt att träffa honom. Det var ett tag sen. Nu ska jag käka lite Salmiakki och se på reprisen av Mammas pojkar.

Hur spenderar ni Söndagen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0