Hört på juntan:

Tidigare i veckan när jag var på juntan fick jag höra talas om en tandläkare i Umeå som hade vunnit tv-skrap på Triss. Flera hade hört nyheten från olika håll och jag var naturligtvis sist om att höra detta "eminenta skvaller". De sa bland annat att den här kvinnan var lite dum och toksminkad. Jag reflekterade inte så mycket över det utan gladdes åt tandläkarens vinst (med en uns av bitter smak).

Igår när jag gick in på vk.se för att kolla vad som hänt i vår lilla stad så ser jag min egna tandhygienist stå med två sånna där baotatriss och le. Så då visar det sig att jag egentligen hela tiden vetat vem kvinnan var och hade kunnat förklara att ja, hon är toksminkad. Men hellre det än att jag ska ha någon ofräsh kvinna med skägg hängandes över mig i tandläkarstolen. Nu kan jag åtminstone inte se en enda por..

Sen nämnde någon att hon inte ens hade vetat vad klöverna betydde, och i ärlighetens namn skulle jag nog också fundera innan jag blev helt klar över det.

Jag är glad att hon har vunnit, då kanske hon inte har tid att plåga mig med sina vassa instrument. Nu ska den här bittertrosan ta sitt pick och pack och bege sig till skolan.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hihii..även min tandhygienist, och inte nog med det så stöter jag på henne på hotellet i stockholm igår kväll efter hennes vinst. Jag Grattade och meddelade även att jag ev har ett hål på g...haha

2009-11-20 @ 18:42:39
URL: http://www.hannahnawab.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0