Hur gör djur?

Ska strax börja städa upp i svinstian. Det ser verkligen hemskt ut på golvet, som om jag tagit en hink med grus, löv och annan skit och strött runt i huset..

Nu ska det väck och samtidigt ska jag lyssna på nån skön musik, vad nu det är?!
Har ett litet problem när jag ska söka musik på Spotify, jag kommer aldrig på vad jag ska söka efter. Det är som att min musiksmak är som bortblåst. Just vid det söknings ögonblicket försvinner all min kunskap vad gäller grupper, soloartister, typ av musik och låtar.

Har ni något bra söktips när jag står där helt nollställd? Lämna gärna ett musiktips innan ni surfar vidare..

Em: Jag gjorde som du sa iom ditt söktips, men jag hittade inte den där "då kanske du också tycker om".. vad gör jag för fel?

Kommentarer
Postat av: em

sry det står similar artists, ser du?

2009-11-08 @ 16:04:54
URL: http://emmablommi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0