Kruse vänder sig i graven

Tittade på första avsnittet av Robinson igår. Som alltid är väl inte Paolo Roberto den mest begåvade programledaren. Han pratar som en robot och låter mest arg på deltagarna.

När han vid örådet meddelade att de facklorna dem kom dit med "representerar deras liv" ville jag nästan ringa manusförfattaren och lägga till.. "på ön!". Lät som att de skulle bli avrättade i samband med örådet. Inte snyggt!

Och vem i hela friden bestämde att dela upp lagen i tjejerna mot killarna?

Måste ha varit det största misstaget. Den som gått grundskolan är väl medveten om att tjejer i grupp inte fungerar tillsammans fler än två åt gången. Även om hela programmet numera går ut på pakter så skulle jag inte för en miljon kronor sätta mig på ön med de där IQ-befriade tjatterhönsen.

Och den där långhåriga, mörka tjejen som påstod att hon var ödmjuk.. var då? Det enda hon gjorde var ju att snacka skit om de andra tjejerna. Näe jag blev inte så imponerad. Är osäker på om det blir något fler avsnitt för min del.

Kommentarer
Postat av: LINEEN

så du gillade inte paulo??

2009-11-22 @ 13:16:16
URL: http://lineen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0