Kvällsmys med Faddrar

Ser på Faddergalan och blir helt varm i hjärtat av vad människor bidrar med för att hjälpa dessa barn.

Att 9 miljoner barn dör varje år innan de blivit 5 år gamla är inte okej!

Jag ger 50:- varje månad till Action Aid som går till ensamstående kvinnor. Med jämna mellanrum får jag brev från kvinnor som berättar vad de lärt sig och på vilket sätt mitt lilla bidrag har gjort en skillnad i deras liv.

När jag fått en fast inkomst är min plan att skaffa ett fadderbarn. Det lilla vi gör här kan skapa möjligheter för dessa barn inför framtiden och ge dem utbildning och en möjlighet för deras framtidsdrömmar att gå i uppfyllelse.

Ska korka upp glöggflaskan jag köpte tidigare idag och värma mig en kopp.. det passar bra att både vara varm i hjärtat och i magen en regnig kväll som denna.

Är ni faddrar?


Kommentarer
Postat av: Anonym

giftäpplen är fatligt goda:)

2009-11-30 @ 21:17:36
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Isak

shit vad du är generös! du upphör aldrig att imponera! :)

2009-11-30 @ 22:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0