Mission completed

Nu har Alfons kommit hem från Vet. Göransson. Vi fick även med oss ett recept hem mot ohyrat mojjarna har i öronen som inte tycks vilja försvinna.

Just nu har jag bäddat ner Alfons i transportburen efter att han tagit sin första vingliga tur på köksgolvet som kastrat. Han känns alldeles för svag för att släppa honom lös bland de andra i farmen. Nu ligger han och skriker där inne som om någon ville honom illa.. det låter för ynkligt! Han är helt blöt i baken och bakbenen vill honom inte riktigt rättvisa. Jag fick en skymt av operationsområdet.. så litet och pjuntigt. Inte en tillstymmelse till manlighet kvar.

Nu är det min tur att få lite mat i magen.. får se vad köket bjuder på idag?!

Kommentarer
Postat av: em

jag kanske ligger lite efter, vet inte när det kom men såg avsnitt 7.

2009-11-02 @ 21:11:41
URL: http://emmablommi.blogspot.com
Postat av: I r o n i e l l e

Hoppas du har en skön kväll?

2009-11-02 @ 21:20:30
URL: http://ironielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0