Morsgrisen

Kom hem för ett litet tag sen. Har pluggat på skolan hela dagen.

Började känna mig lite varm och frusen (på samma gång) och trött i kroppen där vid lunchtid, men nu verkar det ha ordnat till sig. Tog en Ipren och en kopp te direkt jag kom hem så det kanske gjorde susen..?

Ikväll blir det bara att slappa i soffan och vänta in Mammas Pojkar, helt galet det där programmet!
Vem vill ha de där mammorna till svärmödrar? De har bara en massa krav och åsikter om de stackars tjejerna. Tänk er att leva tillsammans och ha hans morsa hängandes över axeln stup i kvarten. Jag skulle få psykbryt!

Har nog aldrig varit med om någon pojkvän som haft en dryg morsa. Vissa har man tyckt om mer eller mindre, men oftast har vi kommit mycket bra överens.. så även med Phs mamma.

Jag är nog en svärmorsdröm trots allt.. *önsketänkande*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0