Se upp för Dårarna-mamman


Just det, har ju helt glömt bort att nämna vem som åkte samma plan som oss till Bromma..

Mamman i filmen Se upp för Dårarna. Jag stod bakom en yngre man som hon pratade med i kön då jag pratade med en annan man som uppenbarligen känner henne. Jag har inte träffat honom på väldigt länge och just som vi står och pratar säger hon till den yngre mannen och pekar på mig:

-Åh, är det där din flickvän?!

Jag får då snabbt förklara att jag känner den här äldre mannen och inte är den yngre mannens flickvän. En väldigt märklig situation. Först när jag såg henne så tänkte jag på att hon kanske är någon person jag klippt mig hos eller nåt, men efter att hon pratat ett tag börjar replikerna ur filmen spelas upp i huvet och ett liljeholmen tänds.

Lite coolt, men bara lite..

Kommentarer
Postat av: Noomie

Du vet att hon även e dilevas fru :D

2009-11-25 @ 20:16:13
URL: http://nooli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0