Sover ingen längre?

Vad gör folk på nätterna egentligen?

Inatt när jag just hade somnat, ni vet när man är på väg in i djupsömnen men kan väckas hur lätt som helst så får jag ett sms. Vaknar till och läser det, men svarar inte för att eventuellt bli för pigg för att somna om.

Några minuter senare när jag äntligen återfått tröttheten ringer det.. ett okänt nummer, jag väntar med att svara och tillslut lägger personen på. Eftersom att jag är nyfiken i en strut så kan jag självklart inte släppa vem det är som ringt. Det skulle hålla mig uppe halva natten..

Så jag sms:ar numret till 118100 och får snabbt ett svar. Den person som ringde mig 02:41 inatt är en kompis till mitt ex. Vad han nu ville mig lär jag väl aldrig få veta.. Säkert bara ett fyllesamtal, men ändå fatta hur nyfiken man blir.

Vid den här tidpunkten är jag inte alls trött. Så tankarna börjar vandra.. hemska tankar följda av ångest över framtiden. Efter många om och men somnar jag..

Kommentarer
Postat av: Isak

förlåt för sms:et, angelica :(

2009-11-07 @ 15:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0