Steve my love!

Låt mig presentera min nya partner in crime..

STEVE THE SLEEVE!!

Idag kom mitt paket från Webhallen. Jag blev väldigt förvånad att det dels gick så fort men också att den levererades till min brevlåda. Jag har fått för mig att man numera måste hämta det mesta hos Postombuden..?

Jag är iaf Supernöjd med lilla Steve. Datorn passade som hand i handsken och det bästa av allt är att den är behändig. Inga dragkedjor eller andra onödiga anordningar, man lägger bara över den där flärpen så har man stängt igen den. Enkelt och snyggt!

Kommentarer
Postat av: Emma

Riktigt snygg!

2009-11-13 @ 16:01:50
URL: http://embra.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Weeey! NU är det bara skrivbordet som behöver hackas. ;)

2009-11-15 @ 10:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0