The ballerinadancer

Sitter på City Centralen i Sthlm och väntar på bussen till Jönköping. Vi har redan blivit underhållna av en märklig filur som dansade och sjöng för oss. Han hade en märklig peruk och kjol med satinbyxor under. Jag kunde självklart inte hålla mig för skratt men Alex höll god min och spottade ut komplimanger till karln. Tyvärr hann jag inte ta kort eller filma honom, men ni hade älskat den där mannen. Han steppade, sjöng, dansade och för oss norrlänningar jojkade han en liten trudilutt. Mellan varje dans eller sång gjorde han en liten piruett med ena benet upp i luften som den graciösaste ballerinan.

Resan har knappt börjat och redan är man helt utpumpad av intryck.. det här blir nog bra ska ni se!!
Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: mamma

Trevligt med lite underhållning ,,hoppas ni mår bra..

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova ..

Skicka gärna ett Sms när ni kommer fram till nästa stopp ..tänker på Er ....Kram Mamma

2009-11-23 @ 23:34:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0