Byta yrke?


Mina hjälpmedel under denna simpla åtgärd..


Shit vad läskigt det var till en början. Jag försökte komma åt den lilla lilla skruven som höll hela slangen på plats men tillslut var jag tvungen att flytta på den där stora svarta lådan som skyddar hela motormojjen (vad heter den?). När jag väl kommit så långt körde jag bara på och skar av slangen där sprickorna satt och skruvade fast den igen. Nu är det fixat, fort vare gjort!


Stumpen från slangen som orsakade hela ingreppet.


Var lite svårt att få slangen på plats, men när jag satt fast den och startade motorn läckte det inte från ett enda litet ställe. Är så sjukt nöjd över att jag fixade det helt på egen hand. Jag vill sända ett hjärtligt Tack till Leffe som trodde på mig hela vägen, du är en klippa! (Hälsa detta till din karl Tanja!)

Nu luktar mina händer mekaniker trots att jag tvättat dem med golukt-tvål. Jag kanske måste doppa hela kroppen i klorin för att inte lukta som en karl hela dagen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0