Dagens Tips: Fjärrkontroller

 

Dagens Tips är egentligen inte ett tips till er. Jag skulle nog kalla det ett idiotiskt tips som jag inte vill rekommendera. När jag läste det fick jag tänka länge innan jag förstod vad som menades. Det låter kanske lite halvpraktiskt men inte snyggt för 5 öre.

 

Fjärrkontroller: Finns det gott om fjärrkontroller håller man ordning på dem i ett ställ för rostat bröd.


Först och främst, vem äger ett ställ för rostat bröd?
För det andra, om man har ett, vem vill ha ett sånt stående någonstans i vardagsrummet?
För det tredje, är inte fjärrkorna nu för tiden lite tjockare än ett rostat bröd?! (Mina är då det!)

 

Nä det här var inget matnyttigt för min del och det finns en massa andra smarta knep för sån förvaring nu för tiden. Man kan ju tro att den här boken skrevs på 70-talet när den i själva verket publicerades 2002. Weird!

 

Skulle ni vilja ha ett ställ för rostat bröd med en massa fjärrkontroller synligt i vardagsrummet?


Kommentarer
Postat av: Mia

Hmm, jag hade faktiskt ett sådant ställ en gång i tiden. Det gick sönder ;) Men aldrig att jag skulle vilja ha ett nytt ELLER ha fjärrkontroller i ett :)

2009-10-28 @ 16:14:01
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0