Favvisar!


Dressed for success!


Förra julen fick jag ett par helt bedårande tofflor som jag inte använt så mycket på grund av att mitt golv är så hårbeklätt mestadels av tiden. Men nu när mina andra tofflor gått i graven så ska jag minsann skita i det håriga golvet och använda dem av bara tusan!


Världens sötaste!


I Lördags när Ph skulle iväg till jobbet klev jag bara upp satte på mig Hello Kitty morgonrocken och tofflorna och satt med honom vid frukostbordet.


Det var längesen jag fick kliva upp och bara strosa runt en stund innan det var dags att gå ut. I regel slänger jag på mig kläderna direkt och går ut med kopplet i handen innan jag ens hunnit vakna till liv, men nu fick jag mysa runt i tofflor och morgonrock. Det kändes lyxigt på nåt vis..

Kommentarer
Postat av: Anonym

självklart! bara kul ju!:)

2009-10-05 @ 15:45:08
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0