Finland + Choklad = Sant!


Saltlakritscreme invirad i choklad, kan det bli bättre?


Tidigare i veckan fick jag en överraskning av min kära mor. En chokladkaka från himlen.
Jag älskar saltlakrits och choklad. Brukar ibland köpa Plopp med lakrits, men den här var
snäppet vassare måste jag säga. Jag kunde nästan inte hålla mig från att käka upp hela
direkt. Men eftersom att Ph skulle komma till mig ville jag spara lite åt honom ifall att han
ville ha. Som tur var så ville han inte ens smaka och jag kunde med gott samvete trycka i
mig hela skiten. Tacka vet jag finsk lakrits, en av få anledningar till varför jag är stolt över
att en liten bit av mig härstammar från Suomi. Spriten ska vi inte ens prata om, Gudomlig!!

 

SALMIAKKI, MINA RAKKASTAN SINUA!


Kommentarer
Postat av: Karin

Förstod inte riktigt. Maila [email protected] om du har problem:)

2009-10-22 @ 13:55:37
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

förde över 1000 spänn igår så nu blev det lyxmat ändå;) imorgon får jag lön!

2009-10-22 @ 13:57:38
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0