Friserad och fin

Till en början var det tänkt att jag skulle toppa håret och klippa till luggen. Men en tanke har ändå funnits om att jag vill göra nånting nytt. Jag diskuterade det hela med min frisör och vi kom till slut fram till det här..



Det syns kanske inte helt på bilderna men jag har kortare bak och längre fram. Har även ändrat till snedlugg också för att frisyren inte skulle bli så kantig. Man ser den i spegeln på den övre bilden.

Kändes väldigt ovant till en början och tyckte inte att det syntes alls, men nu när jag pillat och plattat håret så känns det jättebra. Blir nog bättre ju mer jag jobbar med håret och får fason på hur jag vill ha det. På bilderna är inte håret speciellt tillfixat men vänta ni bara..

Kommentarer
Postat av: Noomie

Tack! Det känns betryggande att jag inte är den enda :D

2009-10-14 @ 23:16:07
URL: http://nooli.blogg.se/
Postat av: mamma

Jättefint !!

Kram Mamma

2009-10-15 @ 16:18:05
Postat av: johanna

bra de känns bra. annars, hojta till.

:)

2009-10-18 @ 14:12:49
URL: http://aahjaharingenaning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0