Jag ♥ Serier

Varje dag i ca tre års tid såg jag och min fd. sambo alltid på tv-serier som vi tyckte var roliga.
Detta har förföljt mig efter att vi separerade och varje dag vill jag se på någon lättsam serie som piggar upp med några skratt.



För några månader sen tittade jag och Ph på serien "The New Adventures of Old Christine" då han i förbifarten säger:

- Du är lite som Christine!

Då tog jag det som negativt eftersom att hon är rätt instabil och lite freaky. Men nu känner jag att det bara är positivt. Fatta vad roligt det skulle vara att hänga med mig, helt labil och utan hämningar. Jag skulle vara brutal!

Så om jag fick välja idag vem av alla seriepersoner i världen jag ville vara skulle jag utan eftertanke välja Christine i alla kategorier! Så det jag minst av allt vill missa på kvällarna är TNAOOC med hennes galna familj och vänner och de tokiga upptågen.

Vem skulle ni vilja vara i serievärlden om ni fick välja?

Kommentarer
Postat av: Karin

hehe jo det är sant:)

hoppas du får en fin tisdag!

2009-10-27 @ 09:04:53
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0