Junta-mys

Juntan ikväll var supermysig. Vi påtade på och snackade om en massa saker. L bjöd på hemmagjord chokladmousse med fruktsallad. En supergod mousse som jag definitivt ska göra någon gång, det lät inte allt för avancerat. Tyvärr satte hon ribban rätt högt vilket ställer till det för mig som ska ha junta hemma hos mig nästa gång. Måste försöka fundera ut vad jag ska bjussa på.. tips är välkomna!

Jag blev klar med mammas julklapp, förutsatt att hon kan använda dem. Kan tyvärr inte säga vad det är eftersom att hon läser.. Nu ska jag bara sätta den sista touchen så är de färdiga att ge bort. Funderar på att göra två varianter då det blev mycket garn över. Har sett ett mönster som jag blev lite nyfiken på. Kanske ska prova imorgon..

Ph skulle egentligen komma till mig ikväll men han har blivit sjuk. Riktigt förkyld och snorig så en snorjärs vill jag inte ha hit. Jag kan inte bli smittad nu i slutspurten på kursen. Det är bara två veckor tills uppsatsskrivandet börjar.. usch!

Vad har ni gjort ikväll?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag önskar mig muffins!!

2009-10-14 @ 09:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0