Ledighet = avslappning

Idag finns det inga måsten. Jag har inget på min agenda och det känns så skönt!
Grupparbetet gjorde vi klart igår vilket jag ska läsa på lite om senare under dagen för att inte känna mig helt lost imorgon på redovisningen.

Ligger här i soffan och bara mår. Ska nog ta mig en kopp kaffe om en stund och se på det nyaste avsnittet av Gossip Girl. Vaknade i lagom tid på förmiddagen av att Ph steg upp. Kändes lyxigt att för en gångs skull få ligga kvar och bara mysa in sig i täcket med två gullgrisar till katter som spinner så att hela sängen vibrerar. Steg upp efter en stund, drog på mig morgonrocken och åt frukost tillsammans med Ph.

Nu är han på jobbet och jag ligger och väntar på det eviga samtalet från MediaMarkt angående datorn. Kom vid senaste telefonsamtalet överens om att dem skulle höra av sig när de fått in den, men jag kan inte sluta tänka på att de kanske glömt bort mig och att Post-it lappen med mitt telefonnummer numera ligger i städerskans vagn och guppar runt. Jag får nog slå dem en signal så att mina nerver kan lugna ner sig.

Det vore så perfekt om jag fick hem den idag. Då kunde jag sitta och pilla med den hela dagen och sedan njuta av den hela helgen..

Ps: Glöm inte bort att ge förslag på vad jag ska ta upp i Dagens Tips! (Se föregående inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0