Letandet fortsätter..


Götta!

Hittade nada, niente under min quest på stan att försöka hitta en sleeve till datorn. Bara tråkiga svarta och några med ett handtag som jag inte alls är i behov av. Det fanns några fina på Ordning & Reda men inte i rätt storlek. Helt galet tråkigt utbud i den här stan! Jag var på alla möjliga ställen kan tilläggas.

Jag fick iaf tag på några nystan garn inför ikväll. Ska virka på ett hemligt projekt som är halvfärdigt. Hoppas hon som ska få det blir glad.

För att trösta mig lite och höja blodsockret som var på tok för lågt köpte jag med mig lunch från Subway. Steak & Cheese, min favorit! När jag beställde en hel sub höjde Subway-killen på ögonbrynen och såg allmänt förvånad ut. Jag vet inte vad han är van vid, men jag var ju skithungrig!

Har nu ätit min "lilla" sub och är mätt som en plätt. Ska äta upp cookien jag fick med mig tillsammans med dagens första kopp kaffe. Gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0