Möblera.. svettigt!

Heter det möblera när man flyttar runt möbler i ett rum?

Det ser konstigt ut när man skriver det.

Hur som helst har jag flyttat runt möblerna i mitt vardagsrum. Först en gång och då såg det ut som om jag nyss flyttat in och bara ställt sakerna på olika ställen. Total katastrof! Jag var helt svettig och trött när jag insåg att det faktiskt inte kunde se ut på det viset.

Jag drack ett glas saft och satte igång hjärnkontoret och testade en annan version som jag sedan satte igång att ordna. Det blev hyfsat och nu sitter jag i mitt nästan nya vardagsrum. Det blev mer helhet i rummet nu än tidigare och det känns större än tidigare av någon underlig anledning. Ska testa att ta en bild i mörkret med min mobil, det brukar inte bli så lyckat, men min kamera verkar inte vilja samarbeta med mig nu för tiden..

Ja, bilderna blev sådär.. men en liten glimt iaf.
Om ni letar noga hittar ni två små varelser som ligger och sover sött!
Hittar ni dem?

Där i hörnet stod soffan tidigare

Sekretären står på sin vanliga plats

Soffan står numera där vitrinbänken stod och direkt när man kommer in

I hörnet har jag placerat Taigas säng så att den inte ska synas

Så vad säger ni, ska jag ha det som tidigare eller verkar det som en förbättring av den tidigare möbleringen?!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det heter ju möblera om. :) Blev ju skitfint!

2009-10-19 @ 10:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0