Noodle me


Sååå trist!

Jag har precis gett bort halva min urtrista middag till Taiga. Hon åt som om det vore oxfilé vilket hon alltid gör iofs..

Jag kände inte för att laga något avancerat så jag slängde ner två nudelpaket i en kastrull och hällde över kryddpåsens innehåll. Ingen kulinarisk upplevelse direkt..

Det var smaklöst, tråkigt och inte ens mättande. Jag blev sådär less på att tugga om ni förstår vad jag menar?!
Ni vet när det varken är gott eller tilltalande och man bara äter för att man måste.. då kan det bli jobbigt att tugga.

Men för att stilla mättnadskänslan blir det nog ett knäckebröd eller nåt..

Kommentarer
Postat av: em

du ser, det kan vara värt att laga något smaskigt så att det hamnar i magen, din mage alltså! :)

2009-10-06 @ 23:42:16
URL: http://emmablommi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0