Nya planer

Hade tänkt stanna i soffläge hela dagen. Jag vaknade relativt sent och frukost intogs vid lunchtid efter en prommis med Taiga och ett stopp på närbutiken. Unnade mig en stor Ciabatta med lyxig skagenröra och en gigantisk kopp te, lyxig frunch!

Mitt under frunchen ringer H och undrar om vi ska ta en fika på stan. Jag tycker att det låter som en fantastisk idé och hoppar snabbt in i duschen, blåser håret torrt, tar på mig kläder och lägger på fejset på mindre än en timme. Skyndar mig ner på stan och möter upp H, vi går runt i lite affärer innan vi klämmer in oss på ett fullsatt Waynes. Lördagar är kaotiska när det kommer till caféer. Det borde finnas några caféer som bara är öppna på Lördagar så att alla får plats.

När vi väl satt oss ner kan vi koncentrera oss på att snacka. Vi träffas inte så ofta så det var väldigt trevligt att bara sitta hon och jag och få ventilera lite. Vi säger varje gång att vi borde träffas oftare och båda menar det verkligen men sen har jag mitt och hon har sitt så det blir helt enkelt inte av. Tråkigt tycker jag..

Var en sväng på Gina Tricot och tänkte spana in en tröja som jag såg i Marie Serneholts blogg. Kunde inte låta bli att köpa en, det är en precis en sån jag letat efter och kostade endast 149:-


Hittade inte rätt färg (laxrosa) på hemsidan men funderar på att köpa en svart också..


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken snygg tröja/tunika! Kanske kopierar dig och köper en likadan, modellen passar bra när man har en växande mage =)

2009-10-10 @ 18:48:35
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0