O'boy choglaa ja bli!

Igår efter datainköpet tog jag och Ph en sväng förbi Ö&B för att köpa lite sköljmedel och annat billigt. Jag kom därifrån med 3 små tygmöss åt katterna, en flaska julmust och två chokladkalendrar med mitt favoritmotiv!


Hello Kitty + Choglaa = Sant!

Kanske lite tidigt att handla chokladkalendrar med mer än en månad kvar till December, men det gäller att bunkra upp. Man vet aldrig när suget ligger på och då jag slog till på två stycken så kan jag ju alltid spara den ena. Mitt favvomotiv är den där Hello Kitty står med sina vänner bland en massa godis och juklappar.

Ska börja fixa lite käk.. det kurrar i magen. Blir kyckling med ris idag, inget avancerat.


Kommentarer
Postat av: Karin

hehe vilken togsnygg

2009-10-24 @ 19:29:01
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0