Rent Kaos

Har försökt mobilblogga idag, men min mobil vill verkligen inte vara till hjälp. Måste kolla upp det där..

Det första jag tänkte informera er om var att ordning och reda i skohyllan i samband med djurägande inte går hand i hand.

Det stavas K-A-O-S!

Spelar ingen roll hur ofta jag ställer iordning skorna på hyllan. Nästa gång man går förbi ser det ut som om jag använt alla skor på en gång.. Men jag vet vem boven i dramat är. Vi har nämligen ytterligare en sko-älskare i familjen, Alice. Hon skulle promt krypa in i min stövel idag trots att hon är på tok för stor. Detta resulterade i att hon fick plockas ut ur stöveln.


Kaotisk ordning.. vad göra?

Tänkte nu äntligen bjuda på en bild på skörden av Kärleksört i trädgården. Den har inte riktigt slagit ut än och blir riktigt fin när den gör det. Tänkte plocka in lite att ha i en vas, men jag misstänker att "någon/några" kommer att göra den buketten till slarvsylta och därför låter jag andra ha detta hemma istället.


Kärleksört, den perfekta höstblomman!


Kommentarer
Postat av: mamma

Varför den heter Kärleksört ...?

Jo ,om man är kär i någon och inte vet om den

är besvarad ,,skall man hänga upp 2 kvistar brevid varandra ,om dom drar sig mot varandra är kärleken besvarad,men om dom viker dig från varandra får man leta efter en ny kärlek..

Kärleksört är Sveriges "Aloe Vera"

2009-10-12 @ 12:52:44
Postat av: mamma

2009-10-12 @ 15:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0