Á la Mormor

Mums vad gott!!


Det gick fort att äta upp två..


Mina böner blev just besvarade i form av fyra nygräddade laxpiroger á la mormor fyllda med lax, svamp, lök och creme fraiche. Så mattipsen för dagen kan ni strunta i.. men ge gärna tips inför resten av veckan. Måste ju lik förbannat iväg till affären..

5 minuter senare..

Just som jag höll på att trycka på Publicera så ringer telefonen och jag får en inbjudan om middag hos "svärmor" senare i eftermiddag.

Jag som just fyllde magen med två piroger tackar inte nej till hemgjord mat utan tackar och bockar utan att nämna att jag faktiskt just ätit. Man kan aldrig äta för ofta.. nu ska jag ut och gå med Taiga så att jag blir hungrig igen.

Kommentarer
Postat av: em

ajustdet, junta... snart! :)

2009-10-07 @ 18:38:36
URL: http://emmablommi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0