Snipp snipp

Imorgon är det dags att boka tid för Herr Alfons hos veterinär Göransson.
Kom på honom att bita tag i Alice nacke och ställa sig bredbent över henne. I det här hushållet sysslar vi inte med incest och eftersom att han inte vet bättre och jag inte vill bli matte till ytterligare några bebisar så får han ta smällen.

Har bävat för den här dagen. Vill att dem ska vara bebisar ett tag till och inte hålla på med diverse snuskerier. Men jag har hela tiden varit inställd på att han ska bli en Det-kille. Sen om Alice ska steriliseras får jag ta ställning till sen. Det beror på hur jobbig hon blir. Det kostar dessutom några hundringar extra att sterilisera henne eftersom att ingreppet är större.

Nu ska jag hoppa i säng och hoppas att Alfons kan hålla sig i skinnet några dagar till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0