Stränga order!

Fick stränga order om att inte visa upp bilden jag tog på Ph i sin nya outfit och peruk. Men kanske att jag sneakar in ett foto lite senare ikväll. Det är ju inte så att någon av mina läsare ska på samma ställe som han imorgon.


Han fick låna klänningen jag hade tidigare i år när vi hade Schlagerfest hemma hos mig med klassen. Jag skulle gestalta Lotta Engberg. Blev lite förvånad när han faktiskt kunde ha den. Satt som en smäck! Sen att peruken hade en ton av rosa gör ju inte saken sämre. Man kanske måste anlita någon typ av livvakt för att hålla grabbarna borta från det där lilla kjoltyget imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emma

Man blir ju hur nyfiken som helst!!! Du måste lägga upp en liten bild, det kan han väl bjuda på =)

2009-10-30 @ 18:46:26
URL: http://embra.blogg.se/
Postat av: Ivana

Tur att Anton ska festa här hemma imorgon. Annars skulle jag för första gången på 10 år vara orolig för otrohet efter att ha sett den där snygga klänningen och fått en mental pictures om den på en man. ;)

2009-10-30 @ 20:24:31
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0