Vad är det för dag?

Det blev Idol igår. Vi missade dock vem som fick lämna Idol men nu läser jag att Jon var den som fick lämna.
Som många andra undrar jag också varför den där energiska och nästintill apjobbiga Camilla fick en tredje chans. Sjunga kan hon iofs men sättet hon gör det på får mig att vilja stoppa in en bomullstops lite för långt och bara röra runt tills det blir helt tyst.

Hela dagen igår hade jag Lördag vilket gör hela den här dagen till en Söndag. Fast det såklart är Lördag idag. Känns lite som att vinna på lotto då man får en extra dag ledigt. Är även ledig på måndag så helgen blir extra lång. Detta i min egna lilla förvirring kommer att bli svårt att få till. När är det Tisdag och hur ska jag komma ihåg att faktiskt gå till skolan..?

Idag ska jag eventuellt åka runt och kika lite på mini pc:s. Har kikat på internet men vill klämma och känna lite för ytterligare känsla inför ett eventuellt köp. Någon som kanske kan rekommendera en bra??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0