Varför vika när man kan slänga?!

Jag vet inte riktigt vad jag ska pyssla med idag. Städade igår så det kan jag inte göra.. eller jag kan, men det skulle ju vara onödigt. Kanske ska börja rensa lite i garderoberna och tvätta lite halsdukar, mössor och vantar så att de kan användas nu när vintern börjar närma sig.

Har en tendens att lägga kläder över räcket till trappen när jag ska gå och lägga mig så att halva min garderob ligger där. Och när jag ska ha något är det bara att dyka ner i berget och hitta det man letar. Oftast finns inte det man söker i garderoben. Så jag ska nog rensa den där gigantiska högen så att jag kan påbörja en ny. Ligger nog en hel del sommarlinnen där som jag aldrig använt utan bara provat. Men jag gissar att mycket kommer att hamna i tvättkorgen..

Eftersom att jag någonstans hört/läst att man inte ska lägga in använda kläder i garderoben så har detta blivit lite av en dålig vana. Varje gång jag har rensat upp högen brukar jag lova mig själv att inte göra en ny jobbig hög, men det löftet håller jag i ca en vecka sen är det kört.. jag är helt enkelt sämst!

Har ni något ställe där ni dumpar era kläder när ni ska lägga er, eller är ni duktiga på att vika in det i garderoben?

Kommentarer
Postat av: NeMo

Försöker lägga tillbaka kläderna i garderoben, tigers kläder hamnar ofta mellan våra garderober på några kuddar ;D

2009-10-26 @ 09:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0