Bloglovin?

Jag har skaffat mig ett sånt där Bloglovin konto som håller reda på vilka som uppdaterat sina bloggar så att jag slipper skutta runt på alla miljaders bloggar jag vill läsa i hopp om att det är skrivet något nytt.

Jätte finurligt tycker jag som egentligen ratat allt som har med prenumenationer av bloggar (kostar självklart ingenting) att göra. Jag har bara inte orkat lära mig hur man gör. Men snacka om att snurra runt i nattmössan. Det är hur smidigt som helst.. jag erkänner, jag har varit trångsynt och gammalmodig.

Så för er som vill prenumerera på min blogg finns en liten knapp här till höger någonstans --->
För att kunna prenumerera måste man skapa ett konto, men det går väldigt snabbt..

Så tveka inte, starta ett bloglovin-konto och förenkla era liv, och glöm inte att prenumerera på min blogg!

Kommentarer
Postat av: Martina

yatzy va sjukt längesen ja spelade! vem vann?

2009-09-13 @ 11:17:54
URL: http://bimbofierad.blogg.se/
Postat av: Viktoriae.blogg.se - En må bra blogg om självkänsla och positivt tänkande

Jag använder inte bloglovin själv, men har ett konto där så att andra kan följa min blogg =) De bloggar jsg läser har jag ett annat sätt att följa istället :)

2009-09-13 @ 12:11:19
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0