Fejjardag

Nu har jag dammtorkat hela huset, dammsugat och torkat golven. Just nu sitter jag och torkar svetten ur pannan, det är slitigt att gnida på det där viset non-stop. Har köksbänken och skåparna kvar att torka av men jag ska låta golvet torka först. Köket är alltid en station för sig själv, är mycket mer pill och gnid där. Spisen och diskhon är mina fasor i hela städmomentet faktiskt. Toaletten är inte i närheten av så jobbig.

Under själva städandet går jag med inställningen att man måste ha fina städgrejer annars blir det trist, så jag har införskaffat städgrejer i min favoritfärg. Och att sedan till dessa städatteraljer klä sig matchande.. ni kan ju tänka er vilken rosa virvelvind som fejjar här hemma..



Nu ska jag surfa runt lite efter ett snyggt smyckesträd. Har ni något tips på smyckesträd får ni gärna skriva en rad.

Kommentarer
Postat av: elina

Heheh, paulinadanielsson :)

2009-09-10 @ 14:12:45
URL: http://tankarisweetvalley.blogg.se/
Postat av: Isak

Jag gillar att du har en piasavakvast när du städar innomhus :)

2009-09-10 @ 14:35:24
Postat av: mamma

Du är välkommen hem till mig med dina rosa städaterialer och virvla runt här hos mig,,,hehe

Mamma

2009-09-10 @ 14:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0