Första alstret fäääärdigt!

Nu är första grytlappen avklarad. Känner mig stolt över att jag faktiskt klarade av det trots min rådande brist på kunskap inom området. Nu återstår det att göra en till fast med färgerna omvända, grå lapp med rosa kant. Matchar mitt kök så bra tycker jag.. Och snabbt gick det. Inte ens en vecka.. om det fortsätter i den här takten så kommer det inte att vara något problem med att göra julklappar.

Har sett ett mönster på en kökshandduk som jag är lite sugen på.. skulle vara roligt att ha ett litet kit hängandes i köket någonstans.


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är ju riktigt pysslig!

2009-09-27 @ 11:25:33
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0