Glömde halva fejset

På morgonen i det här hushållet sker allt på lite olika sätt varje dag.

Imorse började jag med att klä mig, så långt blev allt rätt. Sen gick jag på en promenix med Taiga som skedde i någon slags trans som det alltid gör på morgonen. Jag måste lixom räkna hur många bajspåsar jag har med mig tillbaka när jag kommer in så att jag vet att hon åtminstone bajsat en gång. Ja så illa är det faktiskt..

Sen ska alla djur utfodras och det vill jag också minnas att jag gjorde. Efter det fick jag äntligen ägna mig åt mig själv. Det behövdes kan jag tillägga. Gick och la mig med blött hår igår och imorse det stod verkligen åt alla möjliga håll, håll jag inte ens visste fanns. Plattade till det så mycket det gick och fokuserade sedan på fejset.

När jag höll på som värst kom jag väl på något annat som skulle göras så när jag kommer till skolan inser jag att jag glömt att lägga på mascara. Nu låter det som världens minsta problem, men det kändes så naket på nåt vis. Jag är väl inte så väldans brydd om hur jag ser ut inför andra, men det sista jag brukar glömma när jag sminkat mig är just mascaran. Det är ju pricken över i:et.

Ja, en petitess just nu men när jag insåg det kändes det inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0