Hårt arbete --> Belöning

Allt hårt arbete bör belönas oavsett vad det gäller. Detta gäller kanske inte ungdomar som hjälper till hemma men för min egen del som verkligen slitit med det här paperet nu några dagar. Jag är värd någon form av belöning.

Idag gav jag mig själv något jag velat ha en längre tid. Har kikat och funderat och tillslut tog jag det beslutet att denna sak skulle jag ge mig själv som belöning för mitt hårda arbete.

Den kom i den sötaste lilla rosa träasken med ett väldigt fin emblem.


Den rosa träasken


Belöningen på den lilla satinkudden!


Tyvärr en dålig närbild på själva urtavlan

Klockan var nu nedsatt med hela 200:- så jag kunde inte låta bli. Just nu pryder den min arm och det känns som att all slit var på grund av den här lilla accessoaren som samtidigt kan hjälpa mig att komma till ställen i tid.

Nu ska jag och Em ha en liten pysselstund hemma hos henne. Det är så lämpligt att hon bara bor några hus bort. Har hittat ett mönster på ett fint pannband som jag varit och köpt garn + glittertråd till. Hoppas att det blir fint!


Kommentarer
Postat av: NeMo

Så fin den var! Påminner om min klocka fast utan kitty på :D



2009-09-28 @ 19:27:01
Postat av: maria

näe.. såg några som var och lämnade blommor på hans minnesplats där eftervägen igår..

2009-09-29 @ 01:37:34
URL: http://s0ckerbit3n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0