Nu är det Fråga Olle igen..

Dokumentären handlar idag om onani, onanimaraton i Danmark och sexleksaker.

Jag ser en modell och solarievärdinna som ska prova ut en del sexleksaker. Hon väljer några dildosar, massagestavar, ett vibrerande ägg, en klitorisstimulator och en sak som jag reagerade över.. Knipkulor?!


För er som inte är orienterade i ämnet är knipkulor något man kan förklara som hantlar för muskulaturen i underlivet som stärker muskulaturen under en långvarig användning. I den långa loppet kan knipkulor göra att man får kraftigare orgasmer men det är absolut ingenting man använder som en sexleksak för att uppnå en orgasm. Jag frågade mig direkt vem som valt ut dessa saker åt den där bruden.. kan iaf inte vara någon med kunskap inom området.

För er som inte vet har jag sålt, och säljer fortfarande, sexleksaker på homepartys för ett företag som heter Tillsammans. Jag har sålt i snart 5 år och anser mig kunna en del inom området. Så för en trevlig kväll med tända ljus och en sexleksak är det inte knipkulor jag skulle rekommendera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0