Ny sovplats?

Jag vet inte vad som är så skönt med att ligga i min väska, men både Alfons och Alice kan man hitta lite nu och då liggandes där, speciellt när den hänger på stolen..

Nu har N varit här och träffat de nya familjemedlemmarna, tyvärr kunde inte hunden Lukas följa med in eftersom att han har fått svamp på magen och mina pälsklingar har öronskabb. Hon blev rejält sugen på en liten misse kan jag lova. Dröjer nog inte länge förrän hon har skaffat en liten kompis till deras katt Bagge.

Nu ska jag sätta igång med pluggandet så att jag blir klar nån gång..

Kommentarer
Postat av: anna

SÅ himla sött! :-) Och grytvanten är ju urtjusig! Vsd duktig du är..

2009-09-29 @ 15:58:03
URL: http://skaninginorrland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0