Playtime

Snart kommer Em & N hit. Vi ska spela lite sällskapsspel och, om jag får min vilja igenom, se på Kändisdjungeln. Jag har just sett första avsnittet från igår på Tv4 Play och nu måste jag ju bara få se Jannike Björling bli levande begravd med hennes restylanefyllda läppar och silikonfyllda bröst. Det kommer att bli en skrattfest!

Har faktiskt stekt pannkakor till middag idag, det är en bedrift om man heter Angelica kan jag lova. Jag har klappat mig själv på axeln och tackat för den goda maten. Men gud vad svårt det är att vända på den där rackarns pannkakan. Den blir ju helt skrövlig.. måste nog träna på det där. När man får barn sen ska man ju i stort sett vara fullblodsproffs på att göra tunnpannkakor..

Kommentarer
Postat av: Martina

vadå för konsert?? haha exakt, man måste få va barn ibland! Hela min helg blir lugn bortsett från imån för då ska ja på kräftskiva/personalfest. Lär bli riktigt skoj!

2009-09-12 @ 19:57:06
URL: http://bimbofierad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0