Som vanligt..

Den här dagen har varit den minst produktiva på länge. Har bara suttit och lallat runt på internet, varit ute med Taiga och tittat på Royal Pains och första avsnittet av Gossip Girls tredje säsong.

Gossip Girl var precis lika spännande som förväntat. S hade skapat skandaler i sommar, B & C har en underlig relation och D har blivit snyggare än någonsin. Jag har ju en förkärlek till lockigt hår..

Jag och Taiga tog en skogspromenad i Gammliaskogen runt elljusspåren nu på eftermiddagen. Vi träffade en kvinna med en ettårig Saluki-hane. Han var ovanligt stor för att vara Saluki, men jättefin. Taiga och Salukin sprang runt och lekte en stund med mig springandes efter eftersom att jag inte vågar släppa henne lös. När de hade lekt en stund så var det dags för oss att gå skilda vägar. Då utbytte vi regelmässiga kommentarer och när kvinnan säger:
-Ja det här var ju trevligt! med ett leende på läpparna.

Vad säger jag då? Det normala skulle vara att säga:
-Ja det var trevligt, vi kanske ses fler gånger..

Men jag sa.. här kommer det..:
-Tack!

När jag hörde mig själv säga det och gå därifrån ville jag banka skallen mot ett kraftigt träd..

Kommentarer
Postat av: M i c k a

tack så jätte mycket för tipset iallafall, det ska jag kolla upp. och testa :D

2009-09-16 @ 19:49:22
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0