Le in i kameran och säg Cheeeeeese!

Med flyttlasset i Söndags kom även en liten pryl som jag tror kommer att sysselsätta mig i många timmar per dag. Phs systemkamera. Det är så roligt att fota djuren i deras udda sovpositioner och när dem bråkar.

Jag är väl ingen stjärna på att fota, men får jag öva lite kan jag ju iallafall inte bli sämre.

Vi upptäckte att Alfons och Alice ögon och mattan passar väldans bra ihop och att dem är söta som socker!



Taiga fick också uppmärksamhet



Sen är det två tok som har flyttat ihop.. men det här har ju alltid varit ett dårhus, så allt är i sin ordning!



Och nej, min hals är inte en meter lång.
Jag är bara superexalterad över den fina fotbollskepsen!

 



Kommentarer
Postat av: em

Haha, du ser ut som Skurt!! :)

2010-04-13 @ 13:26:40
Postat av: Petra ♥

svar: så roligt! Grattis till både sambo och kamera! :P Vad är det för kamera?? :)

2010-04-13 @ 14:05:26
URL: http://petras.blogg.se/
Postat av: Petra ♥

svar: jag har en canon eos 1000d. oxå för nybörjare! men man kan ju ändå få riktigt fina bilder! Det hänger ju på fotografen! :P

2010-04-13 @ 15:09:32
URL: http://petras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0