Lura mig var du vill..

Jag trodde att jag var skärpt och hyfsat kvick i tanken under en dag som denna. Jag menar, 1 April, en sån dag ska man väl inte tro på vad någon säger.

Ph ringde mig på förmiddagen och det lät som att han inte var hemma. Han börjar med att berätta att han är på sjukhuset. Jag reagerar först oroligt och undrar vad han gör där. Han drar sedan någon historia om att han flyttat kartonger ute och ramlat och skadat lillfingret, tagit sig till sjukhuset och röntgat fingret som visade sig vara brutet. Jag lever mig in i hela situationen och tycker synd om honom eftersom att vi snart ska flytta ihop och ett brutet finger underlättar ju inte. När han sedan skriker ut "April April, jag kan lura dig vart jag vill!" blir jag så jävla irriterad på att jag trodde på honom. Jag som alltid märker på honom när han ljuger eller hittar på saker.

Jag kände mig rent utav lurad och dumförklarad, men det hör väl till det här datumet antar jag.

Har ni blivit lurade idag?

Kommentarer
Postat av: Frida

Jasså det är dags att flytta ihop eller var det också ett april skämt hehe. Header? Hmm men den du har är ju jättefin, fint kort :)

2010-04-02 @ 16:48:05
URL: http://fridanollnio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0