Nytt fejsgrejs

Det här med ansiktstvätt är ju inte helt lätt. Förra gången stod jag med en hunka (100 kr) kvar på kontot och var i desperat behov av något för fejset. Jag är inte helt missnöjd med ansiktstvätten jag har haft, men idag beslöt jag mig för att testa något annat. Något lite vassare helt enkelt.

Det är ju en djungel med olika saker att välja på. Nu ska jag sluta gå till Kicks eller Åhlens för sånna saker. Apoteket har allt som behövs. Det positiva med dagens besök till Apoteket var att jag bara efter 2 minuters tittande och funderande blev tillfrågad av kassörskan om jag behövde någon hjälp. Så hon gav mig mycket bra information och ett väldigt trevligt bemötande.

Hem kom jag med en ansiktstvätt i mousse-form och ett ansiktsvatten från ACO.



Sen att flaskan hade fin färg gjorde inte valet speciellt svårt..


Kommentarer
Postat av: J'licious & L'licious

haha är också en sån som brukar köpa "söta" saker :p

2010-04-19 @ 23:50:53
URL: http://jllicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0