Premiärfika

Jag var ju bara tvungen att ta mig en rykande kopp ute på altanen, trots det usla vädret. Längtan tog helt över mitt förstånd.



Snövallen fick agera bord i brist på annat och Taiga var självklart med på ett hörn när det vankades småkakor!



Vi delade systerligt på kakorna, jag tog delen med choklad och hon den andra.
Men som jag nämnt tidigare så vill mycket ha mer..



Inte så det märks, men bara nästan.
Man kan ju inte missa något om man sätter nosen precis under fatet..



Sen relalalaxade vi till Taigas stora besvikelse..

Under hela altanfikat hade vi två jamande missar bakom oss i fönstret. Dem tyckte självklart att det var fubbigt att storasyrran fick vara ute och inte dem. Så jag släppte ut dem vilket dem och Taiga tyckte var jätteskojjigt medan jag fick andas för att hålla mig levande. Dem var överallt och ingenstans samtidigt och ingen av djuren hade koppel vilket gjorde stressfaktorn ännu högre. Så ni kanske kan ha överseende med att kameran fick stanna i fickan. Mina händer hade liksom fullt upp redan som det var..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0