Saccosovare

God Morgon!

Spenderade natten nere i vardagsrummet brevid Taiga. Jag låg i våran gigantiska saccosäck och Taiga i hennes med tratten på. Jag sov väldigt gott vilket jag inte trodde var möjligt på grund av att man ligger så inpackad i den där kokongen.

Sen när Ph vaknade fick jag lov att låna bilen för att åka till apoteket och köpa Taigas antibiotika. Jag som inte är någon hejjare på automatlåda i bilar tog Taiga i baksätet och gav oss iväg. Men dit och hem kom vi. Nu ligger vi helt utslagna och väntar på bättre tider..

 

Jag måste byta däck på bilen idag.. suck!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åh vilken fin bild på er :)

2010-04-16 @ 09:54:00
URL: http://stillbroke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0