Röjj med Glenn Gordon

Vad stressigt det blev igår. Jag skulle infinna mig hos Jojjan kl 18 och innan dess skulle jag gå ut med Taiga, bandagera om hennes ben, duscha, torka och platta kalufsen och göra mitt ansikte någorlunda tittvänligt. Jag började med allt detta vid 16-snåret. Och tidtabellen såg lovande ut när klockan stod med stora visaren på 12 och den lilla på 5, men när en miss i ögon-makeupen inträffade och jag var tvungen att tvätta av mig allt och börja om kände jag mig lite stressad. Jag fick som tur var skjuts av Ph och stod utanför Jojjans dörr 17:50. Det kallar jag snabbt!

Hos Jojjan blev det tacos och vin med en massa trevligt folk. Sen bar det av ner mot Balders Hage för att lyssna på det rockigaste Coverbandet, Glenn Gordon. Sjukt röjjigt och roligt!

Så idag är det lite skakigt i benen, men inget som direkt stör. Har dammsugaren som väntar på mig i städskåpet och lite tvätt som skriker i tvättkorgen. Så lite nytta kan jag ju göra under tiden Ph jobbar sina timmar på sportbutiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0