Vaknade av ett BRAK!

Det hände någon gång imorse, runt 6-tiden om jag inte missminner mig, jag och Ph vaknar att ett BRAK och båda studsar ur sängen och slänger oss fram som flygande superhjältar till byrån nedanför sängen som fallit framåt. Vi båda förstår att där under eller i ligger en eller två kissekatter. Och när vi rätar upp byrån ser vi att katterna tagit plats i varsin låda och är anledningen till den något odiskreta väckningen. Så alla lever och mår bra, vissa lite för bra..

Sen kunde jag inte riktigt somna om, dels för att katterna levde rövare och för att jag blev så tokigt snuvig. Så nu känner jag mig halvdöd där jag sitter och ska försöka göra mig klar för att besöka min coach.

Sen regnar det också, så jävla pissigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0