Lucky charm

Ja då hade man gått back igen på den där sablarns bingon. Jag måste vara någon typ av lycko-figur vid denna bilbingo. Tre personer har vunnit i bilen jag suttit i men aldrig har jag fått lyckan att kamma hem en vinst. Man kan ju bli bitter för mindre..

I övrigt har jag varit rätt usel på att skriva här, men att ha min gamla tegelsten till dator i knäet är inte roligt någonstans. Den duger till det lilla, men i övrigt finns det inget roligt med den. Jag måste starta den minst en halvtimme innan jag ska använda den. Bara det gör att man drar sig lite för att surfa runt och ha skoj.

Idag konstaterades det på databutiken att det varken var sladd eller batteri som var felet med min lilla minidator. Det är själva uttaget som blivit knas. Så datorn ska nu skickas på reparation och bli klar om cirka fya veckor. Det härliga är att kalaset går på garantin men tråkigt att det tar så lång tid för data-doktorerna att fixa felet.

Imorgon blir det middag vid havet, på Torsdag middag mitt i schtan och sen är helgen här.
Huj vad tiden går fort.. men först lite jobb och tidiga uppvaknanden. Bäst att nanna kudden nu.


Kommentarer
Postat av: Emma

Menå! Typix! Vem var det nu som fick vinna då?

2010-08-18 @ 07:04:10
URL: http://bloggpepp.blogspot.com/
Postat av: Emma

Bättre lycka nästa gång!

2010-08-18 @ 19:18:04
URL: http://embra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0