Semestrar kufar i cyberspace?

Den är osynlig och knappt känd, men den är bäst! Databutiken som ligger vägg i vägg med Nattöppet. Dem kunde minsann beställa hem en ny laddarsladd till min dator för en hundring mindre än den värdelösa universaladaptern jag köpte igår. Känns skönt att få hem den redan på fredag dessutom, den större kedjan jag var i kontakt med hade en leveranstid på 5 arbetsdagar.

Blev varnad för extremt kufiga datanördar på butiken, men jag såg bara till en. Jag hade väntat mig horder av kufar ståendes och diskutera gig och processorer högt och ljudligt. Men icket en kuf i sikte, kufar kanske semestrar på någon virituell ö och träffar andra liknasinnade på sommaren?!

Vad vet jag?! Jag är nöjd och har just kommit hem från födelsedagskalas.

Visste ni att det finns navelluddsborstar?

Nick från Nya Zeeland fick en sådan och jag hade bara tur att Helena brukar klaga på detta fenomen. Den va mycket tjusig, jag tror dessutom att han provade den och att den fungerar. Ph kanske ska få en likadan..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha men va?! Navel-borsten missade jag. Var får man tag i en sådan? En sådan skulle J ha haft. Han har nämligen fobi för navlar och vågar knappt ta på sin egen. Knasigt va? :-)

2010-08-12 @ 00:25:29
URL: http://hannah.hedengran.se
Postat av: Emma

Navelpet och navelludd är äckligt tycker jag!

2010-08-12 @ 07:19:55
URL: http://bloggpepp.blogspot.com
Postat av: Ivana

Navelluddsborstar? Haha klockrent!

2010-08-12 @ 11:42:33
URL: http://ivanalipovac.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0