Sista Måndagen

Idag gjorde jag sista måndagen på jobbet. Det är med blandade känslor jag jobbar just nu. På ett sätt känns allt lite mindre inspirerande, men å andra sidan vill man kunna ge det där lilla extra för dem man pratar med och träffar. Ta sig lite mer tid under telefonsamtalen och bara njuta medan man faktiskt får jobba.

Nästa måndag vet jag inte vad jag pysslar med, kanske får jag ta sovmorgon och ligga i sängen hela dagen eller så har jag något annat på agendan. Jag vet iallafall att det jag gör just nu är himla roligt och utmanande. Varje dag lär man sig något nytt att stoppa ner i kunskapsryggsäcken.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt..
Ser på Fångarna på Fortet, vilka minnen och vilken nostalgi framför allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0