Kakbak

Är hemma för att förbereda inför kvällens junta som jag är värdinna för. Testar ett nytt kakrecept jag fick av mamma igår. Hoppas att brudarna gillar lakrits och citron. Vet inte ens om jag själv gillar kakan, men det lät gott och var simpelt att göra.

Det ryktas även om att mormor bakar wienerbrödsbullar då jag skvallrade om att juntabrudarna gillade dem sist, men jag har inte fått uppgifterna bekräftade än. Ska nog gå in till henne och tjuvkika om baket är igång.. håll en tumme!

Nu ska jag ta och göra huset rent från katthår och dammlurvar. Här ser det ut som sju svåra år.. så blir det när råttan är borta och katterna lever rövare. Ska flirta med snickarn som bankar på huset också, om han kan hjälpa mig att få bort sängen som står i vardagsrummet. Den är bara ivägen och ser ful ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0